Entrevista al programa "L'Estret de Magallanes" - 5 de novembre

Avui a l'Estret de Magallanes us convidem al cicle de conferències "Històries de la Mar de l'Ebre", que durant aquest mes de novembredonarà a comèier de la mà d’estudiosos i protagonistes alguns dels aspectes, històries i anècdotes al voltant de la costa del delta de l’Ebre.

Presentem el cartell de "Històries de la Mar de l'Ebre 2019" - 31 d'octubre de 2019

Arribem a la VI edició del cicle de conferències "Històries de la Mar de l'Ebre". Aquest any hem decidit donar un pes adicional a les temàtiques portuàries celebrant així el centenari de la Confraria de pescadors Verge del Carme.

Origens atreu més de 500 persones al museu - 14 d'Octubre de 2019

Durant el cap de setmana d'Origens, han visitat el museu més de mig miler de visitants. Jornada de portes obertes, conferències i presentacions han sigut algunes de les activitats que em realitzat. Esperem poder repetir-ho l'any vinent.

Restauració de nous objectes del museu - 7 d'octubre de 2019

L’Ajuntament i Repsol signen un conveni per restaurar i exposar nous objectes al Museu de la Mar de l’Ebre. L’aportació de 4.900€ per part de la companyia es repeteix des de 2015 com a part de la seva vinculació empresarial a la costa del delta de l’Ebre