Activitats turístiques i tarifes.

• Visita lliure: Entrada general 2€ - Entrada reduïda 1€ – Entrada per a menors de 7 anys gratüita.
  • Visita guiada al museu: 43€ per grup + 1€ de l’entrada (duració visita 1h).
  • Itineraris guiats: 43€ per grup (duració visita 1h).
    1. - Ruta Carles III
    2. - Ruta la Rapita tradició marinera
    3. - Ruta literària Sebastià Joan Arbó
  • Pack Turístic: 72€ per grup + 1€ de l'entrada (duració visita 2h).
  • - Visita al museu + Ruta a triar.
  • Visita teatral: 5€ per persona.
  • Ruta teatral: 5€ per persona.

Programa educatiu

• Col·laboració amb investigadors
  • Col·laboració i suport a treballs de recerca, de fi de grau i projecte final de grau superior.
  • Possibilitat de realització de pràctiques curriculars de grau, de FCT i Dual.
  • Col·laboració amb centres de educación primària i secundària del territorio amb entrada gratuïta i materials didactics adaptats.

Programa d'inclusió social
Projecte museu inclusiu

• Accés lliure per a col·lectius sociosanitaris
  • Visites guiades gratuïtes a les exposicions temporals per als col·lectius sociosanitari
  • Capses de memoria

Xarxes de col·laboració
entre museus

• Accés lliure per a col·lectius sociosanitaris
  • Capses de memoria

Horari d'obertura

Horari habitual:
De Dimecres a Diumenge
11:00-14:00 i 16:00-19:00
Horari estiu:
De Dimecres a Diumenge
11:00-14:00 i 17:30-20:30

Propers Events

Visita el nostre apartat d'events pròxims.

Tarifes

Entrada general: 2€
Entrada redüida: 1€
Menors de 7 anys: Gratüit

Qui som?

El Museu de la Mar de l’Ebre és un espai per a la interpretació i difusió de la cultura marítima de la costa de l’Ebre. Els nostres professinals treballen per apropar aquest patrimoni a la societat de forma innovadora, participativa i pròxima al territori, mitjançant la recerca, conservació i salvaguarda del patrimoni.

El museu vol ser una institució de referència de la cultura marítima mediterrània, oberta i accessible a tota la societat, i cooperativa amb les persones i les organitzacions.

A més, té la voluntat d’esdevenir una eina i un referent per a la societat a través de la gestió patrimonial, la creació de coneixement i l’educació, amb la missió d’actuar com a impulsor del progrés social i territorial del seu entorn, El Museu de la Mar de l’Ebre, com a únic ens dedicat a temàtiques marítimes del seu entorn pretén doncs explicar la relació de la gent de les Terres de l’Ebre amb el mar.